直接觀看文章

939. 【港版國安法】叛亂者喪鐘已敲嚮 – 肥佬生果報同被捕

10 八月, 2020

超遲來的拘捕

其實肥佬作為反中亂港的核心高層,全世界全香港人都是人盡皆知的事實,但竟然可以俾佢哋在香港搞咗咁多年,到而家先至有個比較正式的拉人做法,真是如譚校長那句,遲來的春天。不過遲到總比冇到好。

不知是否大家都信上帝,曾叔叔同林鄭我想是否基於大家都信上帝,所以額外手下留手,完全沒有心態去拉佢。我想這次拘捕行動也不是林鄭或香港政府的指示,而是中央直接指揮國安部做嘢。

生果報極可能無得撈

剛見到NOW新聞見到都幾大陣仗,估計起碼有四五十人以上警察浩浩蕩蕩殺上生果報總部做嘢,我想警方控制一些小型暴動場面都沒有出動到咁多人。可能是警方想全面及有效率取證,若派一小隊人,可能做成個星基都未做完。

不過我覺得生果報高層及一眾員工都應該一早估到有這一日到來,正如張子强打刧完洗哂錢後,點都要返來香港揾食,佢都應該一早預咗會被警察捉到的一天同下場。不然點解有句成語叫做:天網恢恢,疏而不漏。早兩日我都想寫有關生果報的下場,想叫佢哋早些做好心裡預期,間公司遲早被釘,高層被捕,都肯定走不了的事,若連肥佬同生果報等主力反中亂港的人同機構都不在國安法檢控之下,那個國安法就是超廢的法例,完全保障不到國家安全,若國安法及國安部不能做到嘢,那中央要他們來做什麼??? 食飯出糧??? 立法會同香港政府高層都已夠多了,中聯辦同港澳辦也已超多人出糧食飯做唔到嘢,唔使再加多個國安部來出糧食飯了,真係錢多無掟使咩。有,就不如送俾我拿來回國旅遊HAPPY用啦,仲可以刺激下國內消費市場潻。

現在生果報門前的警察陣容看,生果報高層同員工都應打定輸數,收拾好包袱,預備好領取優厚的遣散費,揾過份新工。又部分可以做二五可以提供俾國安部有用資料,攞番啲着數,又可表達效忠香港人。

但成班上市股票投資者就可能要去告肥佬,問佢攞番這些因佢犯法而招致的經濟損失。但之前我估肥佬的股份其實都已全部較售給予美國CIA,用什麼名義或什麼公司,其實都不重要,重要是肥佬已CASH走人,套現的錢我相信已投資在佢加拿大的酒店業務中。所以估計肥佬在生果報上應完全沒有任何個人經濟損失,損失的只是小股東及投資者。對CIA來說,這些資金只是當作正常營運支出而已,一早都預咗不能收回這些錢,佢哋應該當成好似日常人工水電支出一樣 – 經常性開支項目。

唔明肥佬點解唔走佬 – 分分鐘要俾人拉返國內受審

我想以香港國安部新成立,應該沒有足夠能力同經驗去處理肥佬等一班主力高層的案件,因為涉及時間同案件情況應非常複雜,同時又肯定涉及美國CIA同台灣間諜組織,根本唔夠班去做,就算國內國安部我都覺得佢哋都應係高難度的案件,畢竟要用法律去處理這種外國間諜事件,很多時都不是拉人封艇坐監咁簡單。你睇以前美蘇之間的諜戰報道就知。

也許有可能他朝我哋見到中國同意攞肥佬同美國交換什麼人如孟晚舟也說不定,完全唔驚奇。

但,唔明肥佬點解唔一早走佬,唔沖覺得自己有成班大狀可以保到佢,又或是人在江湖,BOSS話唔俾佢走,因為佢一走,香港成盤嘢無人睇,肯定變成亂世佳人。群蛇無首咁。但超唔明點解佢都知啲嘢唔乾唔淨,仲要俾自目兩個仔有份處理,你睇其他如陳太大狀戴教授等都無叫自己家人上埋賊船。佔中個朱牧師個仔就醒目,只在外國搞嘢,要拉到拉佢唔到,羅蔥蔥就醒目仔,國安法一立法就即閃,飛去英國做下騷又有錢收,又可以出名又唔會俾人拉,安全至上。

沒有你的日子會如何

成個反中亂港現在的形勢最大問題是:沒有了出糧阿哥,也沒有了黑大佬做指揮,都唔知下一步點做。自己成班謂威謂開會商量都無用,因為成班以前很多都是反自做嘢,如立法會民主黨、公民黨、社民聯、眾志….等都是各自為戰,沒有從屬關係,都係由大佬高層直接指揮同科水,現在連MARK哥都走咗去台灣,都唔之揾邊個做新一代霸主大佬,但無水大佬無人跟喎。你揾大狀陳太主教,全都不是揸錢出糧,鬼得閒聽你指咩。

又無理由叫阿屎墨客日日拿着現金美元也好港元也好四圍派錢,咪變咗好似工廠出糧咁,仲係十幾年前國內工廠咁,又或是現在在第三世界工廠咁如緬甸越南印度咁出糧要派CASH。

肥佬同美國CIA最大問題是一早無好好預備同陪訓好肥佬接班人,你叫阿瘋瘋點算好,好似佢話要有私家七人車、司機同保鑣,仲要食飯娛樂開支,都要走去做眾籌,可見肥佬無交低錢俾佢哋打理。唔知佢哋會揾邊個睇數科水養成班靚,不過咁大班人食飯,肯定一接手就全世界都會知,走不掉。

No comments yet

發表留言