直接觀看文章

706. 老蕭可能己成為肥佬條靚

19 六月, 2019

此人的行為很可疑,老蕭怎會一早知肥佬的下一波行動和替其做打手,唯一可能就被肥佬收了做靚

本來想用HEADING 話老蕭變咗肥佬條狗,不過好似有點侮辱性同低B仔,同班遊行人士話要林鄭食屎一樣都低能。都係廢事咁話,至於老蕭自己有冇出賣自己靈魂俾魔鬼,佢自己先知,好狗以前阿奇洛利維士有套電影都話有個後生律師俾魔鬼引誘做咗佢條靚,啲故仔都有幾分似,大家可以睇下部戲。唔睇劇情都下睇下個靚仔。好個而家阿佬留哂鬚唔靚仔。

為什麼這麼說呢,因為見以前阿老蕭講嘢都有自己一套,不一定是對,但見反送中時非常落力落手落腳幫手替肥佬做打手,仲一早走去幫手行街,當然都是學肥佬老細一樣唔會走到最前,只會在天橋吹下水。不過最神奇的事除了做啦啦隊外,密密出VBLOG吹風外,也三番四次替肥佬作理由作道理話反送中原因,不過佢啲理由全部都不成立,理由詳見上兩篇。

最、最、最神奇可以話得出佢叫人下次選舉要走哂出來不論任何人參選只要心口掛著本土派或民主派字樣就投佢票。叫人投票不是問題,問題是老蕭怎會全世界都未知肥佬下一波行動佢就知悉同同佢做定宣傳,普通人除了佢哋內部高層如如肥佬、美國佬、大狀、等幾個精英智囊外,我相信連生果報前主教陳太及一眾本土派民主派及民陣肯定都不知下一步行動是怎麼,只是收到ORDER去繼續搞遊行,理由是除了見到老蕭有講下一波是做什麼,所有其他有參與者都全不知情。我這估計同施老闆的看法都頗一致,施老闆都是看了老蕭講嘢才知人家下一波是搞咩,佢既講法是項莊舞劍 (志在選票)。

再在網上八卦下老蕭和肥佬交情,見到以前老蕭都話過都很肯定肥佬同美國有一手,證據請自行翻睇老蕭自己的YOUTUBE。但今天點解老蕭一把年紀都要唔止出口仲要出手去遊行現場做下SHOW,佢唔係真後行足全程同走在最前綫,佢同肥佬一樣都係SHOW下樣。(即係有錢怕死果隻,我都怕死,雖然都知走不掉,不過連黃霑去咗咁耐都話唔倒俾我哋聽有冇天堂同地獄,相信人去了後就是去了,變成另一種物質。)

咁點解老蕭會變成清朝洪承疇,我想人畢竟是人,活在現實,最大可能都是錢作奇,你估老蕭是朱自清咩。食慣嘆慣,仲有家有幾條女要照顧,沒有錢就萬萬不能。連老蕭自己都提了幾次佢俾個仔舊年單嘢駛咗不少錢同要CUT下自己公司一些不賺錢的部門以節省開支,看來雖話老蕭同個仔的生意無關,但個仔有事,老豆點都要俾錢支持佢仔。錢少咗又開唔到什麼源,自然俾人有機可乘,俾人出錢收賣啦,呢啲橋阿蕭的電影都睇得多,啲警察俾人收買到好多時都係屋企要錢救命,又或是自己賭輸錢欠落人家成身債…..。橋雖然舊但人世不變,都現在都是WORK的。當然老蕭自己都話自己生活都仍然是憂的,我都相信是的,不過為咗個仔同屋企班女的將來打算,都唯有低頭收錢(其實不一定是真金白銀,變相利益也是,即相信肥佬也可能一樣美國佬不一定俾現金佢,可能轉轉接接叫商界俾利益佢及在政經上開綠燈俾佢在加拿大緬甸投資。估計老蕭也可能走這條路,不過變相蕭仔就斷咗大陸既MARKET,其實蕭仔一向都唔似想埋大陸水,不過佢啲馬點都有入大陸MARKET做嘢,唔知有冇影响,我哋局外人真無法考證。)

之不過以邏輯和推論,我看老蕭的行動距我估計應不中亦不遠矣。老蕭,我講得對不對。

以我哋非政治動物看,肥佬今次應又成功撻陣,如無意外最近要開彩的選舉理應由本土泛民大獲全勝,不過會超過九成或百分百全由泛民取得所有票數,又真的不知。但相信直選的都應實食無走鷄。

也從這點看,由於老蕭從來不是政治人又話自己已退休,走來這趟渾水,還可以很有計劃一步步叫人做嘢,絶對不是我哋外人可以想到做到,非要有詳細PLAN和非常熟知遊行示威擺工暴動和選舉的政治關連,非常有係統的行動,一波連一波,絶不是老蕭這個退休人士可以計劃和組織的行動,故唯一可能就是收到幕後老細指示去做嘢才會有此情況發生,你睇林鄭同成班建制及中央都好似反塵唔切同毫無還擊之力就可知這計謀高下立見。

再估下,以老蕭今時今日的影响力,最MIN利益起碼叫價要個億佢先肯制,當然叫現在等錢駛又或等其他人幫佢支持佢的生意(又或佢自己叫做同其他合作搞嘢),叫價又無辦法去到如曼聯普巴咁高,不過坐底都唔會少,唔係佢點咁落力,以我後生過蕭生都無佢咁好精力同勤力開POD,至少施生同我都想唔到下波要人投選票這招。不過以事論論事,我真心話肥佬班靚又或者是美國佬主持這次搞作真是非常神來之筆,把一個完全無咩作為的修例變成示威暴動到全取選票,超低成本又巨大收益(都唔駛點駛錢,收益則可入反中國反特區政府,林鄭下台,可以最少叫到200百萬個香港人反中國反政府(即最少都來緊都有200萬張選票),又可以叫政府收回修例,又可叫到全港人都怕中國的白色恐怖….。到成班立法會都是民主派本土派做,除了所有立法在政治由佢哋把持外,所有這些反政府議員都全由香港市民政府付鈔養佢哋來反返政府同中國,這招同911用你哋美國自己飛機來撞返你哋美國自己高樓大厦一樣是異曲同工之效。非常值得學習,都應列入策略教科書的經曲案例。當然我覺得幾年後待事情過了,最好收集到所有幕後策劃同行動的細節做案例才較有全面學習之用。(又不過這是幕後細作大多不會喧之於眾,這是都是軍事級秘密。)做案例都只能從有限資料去組織回成個估仔。

No comments yet

發表留言